Ми уже знаємо, що рівняння - це математична модель реальних процесів. У житті нам доводиться розв'язувати різні проблеми(до слова, problem у перекладі з англійської - задача), які можна перекласти на мову математики. Це і буде математична модель.
Сьогодні ми розв'яжемо задачі на рух, на спільну роботу і на суміші(сплави).
Розглянемо конкретні задачі
Задача 1
Катер пройшов 40 км за течією річки і 16 км проти течії річки, витративши на весь шлях 3 год.
Знайти швидкість течії в стоячій воді, якщо швидкість течії 2 км/год.
Задача 2
З міста в село, відстань між якими 20 км , виїхав мотоцикліст, а через 3 хвилини слідом за ним виїхав автобус, швидкість якого на 20 км/год більша від швидкості мотоцикліста. Знайти швидкість автобуса, якщо у село він прибув на 7 хвилин раніше за мотоцикліста.
Задача 3
Два робітники, працюючи разом, виконали за 4 години половину завдання. За скільки часу може виконати усю роботу кожний робітник окремо, якщо перший з них може його виконати на 12 год швидше, ніж другий.
Як розв'язуються ці задачі, у відео.Працюючи над задачею, зробіть у робочому зошиті відповідні записи.
https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM
Задача 4.
№799 (підручник Мерзляк А.Г.)
Розв'язання
Оскільки у задачі потрібно знайти масу води у початковому розчині, то доцільно саме її позначити за невідоме.
Отже,
нехай у г- маса води в початковому розчині. Тоді маса початкового розчину (у+20) г.
Маса розчину після додавання 100 г води становитиме
(у+20+100) г.
Завдання
п.23 - опрацювати.
Розв'язати з поясненням задачі №№ 789, 792, 796, 800.
Немає коментарів:
Дописати коментар