Вітаю, друзі одинадцятикласники! З новим навчальним роком! Мирного спокійного неба, нових досягнень і здійснення планів!
Сьогодні мали перший у цьому воєнному навчальному році урок. Без повітряної тривоги. Дай Боже, щоб це було так завжди.
Маєте посилання на презентацію до сьогоднішнього уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=ksWGPI5MNlA
Можна переглянути і тут
Г. Дудар
Критерії оцінювання різних видів робіт учнів на уроках
математики
STEAM
1. «Творчий
мистецький математичний проєкт»
Під ас вивчення деяких тем з математики
(5-6 класи), алгебри і геометрії (7-11 кл.) часто виконуються учнями такий вид
роботи як «Творчий мистецький математичний проєкт», який передбачає створення
ними малюнків, аплікацій, тощо, у яких використовуються набуті знання і вміння
з тієї чи іншої теми. У результаті такого виду роботи отримуємо створений
самими дидактичний матеріал, який можна використати на уроках. У процесі роботи
над таким міні -проєктом учень має опрацювати теоретичний матеріал теми,
виконати вправи і задачі, створити власний ескіз майбутнього математичного
твору , описати його засобами математики, і підготувати до презентації.
Критерії оцінювання «Творчого мистецького математичного
проєкту»
№ з/п |
Що оцінюється |
Кількість балів |
1 |
Акуратність і точність
виконання (побудови, креслення, малюнки) |
4 |
2 |
Авторство роботи, самостійність
виконання |
4 |
3 |
Правильність математичного обґрунтування |
4 |
4 |
Оформлення і представлення |
4 |
|
Всього |
16 |
Максимально
набрана кількість 16 балів відповідає 12 б. ( за 12-бальною системою).
2. Дослідницька робота з математики
Дослідницька робота з математики сприяє активізації
пізнавальної діяльності учнів, розширює їхні знання, уявлення про прикладне
застосування математики у різних сферах діяльності людини, а також формує і
розвиваю одну із важливих навичок ХХІ століття «вміння вчитися». Предметом
дослідження можуть бути різні способи
розв’язування математичних
задач, застосування теорем, дослідження історії математики, вкладу вчених у
розвиток математичної науки тощо.
Критерії оцінювання дослідницьких робіт
№з/п |
Що оцінюється |
Кількість балів |
1 |
Вміння важливість обґрунтування обраної теми дослідження, мету
дослідження і прикладне значення теми |
3 |
2 |
Вміння чітко, ясно викладати
свою думку |
2 |
3 |
Ступінь самостійності у роботі
над темою, вміння працювати з різними джерелами |
3 |
4 |
Повнота розкриття теми
дослідження, використання власних спостережень у роботі |
4 |
5 |
Оформлення результатів
дослідження ( наявність усіх структурних компонентів оформлення, джерел,
цитування, грамотність ) |
3 |
|
Всього |
15 |
Максимально набрана кількість 15 балів відповідає 12
б. ( за 12-бальною системою).
3. «Авторська задача»
Вміння складати задачі є одним із важливих показників рівня
розвитку в учня критичного мислення, рівня володіння матеріалом. Тому складання
авторських задач є цікавим і корисним методом навчання математики.
№з/п |
Що оцінюється |
Кількість балів |
1 |
Самостійність, авторство |
3 |
2 |
Складність задачі (проста, на
рівняння, складена) |
4 |
3 |
Коректність задачі |
4 |
4 |
Вміння проаналізувати власну
задачу, методи її розв’язання і отримані розв’язки |
4 |
5 |
Прикладна спрямованість задачі
( зв’язок із життям) |
3 |
|
Всього |
18б |
|
|
|
Максимально
набрана кількість 18 балів відповідає 12 б. ( за 12-бальною системою).
Зведена таблиця переведення набраних балів у 12- бальну
систему оцінювання
Початковийрівень |
До 40 % |
3б |
Середній рівень |
40%-70% |
4-6 б. |
Достатній рівень |
70%-80% |
7-9 б. |
Високий |
80%-100% |
10-12 б |
Немає коментарів:
Дописати коментар