Свої проекти представили Аліна Липка, Софія Андрухів, Діма Янец, Тарас Смакоуз, Віка Струхляк. Аліна Кривик , Валерія Раскіна, Богдан Поляк, Христина Олексійко, Маркевич Джулія, Барановська Віка. Кожен хотів чимсь здивувати. І це навіть вдавалося!
Урок вийшов цікавим, пізнавальним і корисним.
На годиннику стрілки зупинились. Скільки кутів утворили вони між собою? Які ці кути? - запитує в однокласників Богдан Поляк.
Ото корисна штука - кути, які утворюють пальці руки - і без транспортира можна обійтися! - здивувала учнів Софія Андрухів.
Щоб пасажирам авто було зручно, сидіння мають бути відкидатися під "зручним" кутом, -стверджує Христинка Олексійко
А чи знаєте ви, що стійкість стрілових кранів для будівництва мостів визначається кутовим коефіцієнтом стійкості крана? Якщо коефіцієнт стійкості крана точно відповідає регламентованому, але вага його перевищує мінімально необхідний, то кутовий коефіцієнт стійкості знизиться. Отже більш важкий кран з поганим розподілом ваг його конструкції більш схильний до перекидання. А це може призвести і до трагедії. (Христинка Олексійко)
Повторюємо теорію (Діма Янец)
Чи спостерігали ви коли-небудь химерне переплетіння тіней?
А Лєра Раскіна навіть тут побачила геометрію - різні види кутів!
Бачити геометрію у буденних речах - це цікаво! (Тарас Смакоуз)
Отак цікавенько усе повторили. Бажаю успіху на контрольній!
р.s. Можливо, хтось із моїх читачів ( батьків. колег, дітей) не поділяє думки про те , що дітям треба давати такі проекти - вони не вчать розв'язувати задачі. Я вважаю навпаки. Це згодиться їм у повсякденному житті. Недавно випадково зайшла на якийсь сайт про велосипеди і як правильно вибрати свій, аби він був безпечним і ось що знайшла ( суцільна тобі математика) :"Вибравши зручну ширину керма, варто звернути увагу на позицію розміщення манеток перемикання передач і ручок гальм. Вони повинні бути розміщені так, щоб зап'ястя не вигиналися сильно і було зручно при оперативному перемиканні або гальмуванні. Рекомендується, щоб між пасивним положенням рук, адже чим більше кут, тим більше ризик не зреагувати вчасно і покалічитися. коли просто котите тримаючись за кермо, і активним було не більше 15 градусів. " Здавалося б дрібниці, а від них життя може залежати. Отакі-то життєві компетенції.
Немає коментарів:
Дописати коментар