У другому турі пропонувалось 20 задач. Учень, котрий набрав найбільше балів у першому турі першим обирав задачу (як колись тягнув білет), зачитував її умову і пропонував розв'язати її комусь із своїх опонентів. І так далі: той, хто розв'язує, перед тим витягує задачу для наступного учасника. Час на розв'язання щзадачі - обмежений - 3 хвилини ( на мою думку, це малувато). Після захисту задачі інші учасники можуть доповнювати. За кожне доповнення можна дістати 1 бал. У третьому турі - чотири задачі (по одній для групи). Учасники розв'язують її кожен самостійно15 хвилин. Після того як журі перевірило роботи, той, хто розв'язав найменше, захищає свою роботу, за ним наступний етап задачі пояснює другий учень із групи, за ним третій і т. д. Тобто виходить такий собі ланцюжок, "ланцюжкова " задача.
Переможці братимуть участь у міській олімпіаді.
Хочу сказати, що не дивлячись на те, що у школі було м'яко кажучи, не дуже тепло, нас зігріли талановиті, розумні діти. Ми отримали задоволення від спілкування із ними.
Приклади задач з олімпіади
Двома прямими квадрат поділений на чотири фігури однакової площі. Доведіт. що ці фігури рівні між собою.
Для яких натуральних n числа 1, 2, 3, ... 2n можна розбити на 2 групи по n чисел у кожній таким чином, щоб добуток чисел однієї групи дорівнював сумі чисел іншої групи?
У прямокутний трикутник зі сторонами 5см, 12см, 13см вписано півколо так що одна точка дотику належить гіпотенузі. друга - у вершині прямого кута, центр кола - на більшому катеті. Чому дорівнює радіус цього півкола?
Ну а тепер кілька світлин з олімпіади
Журі, член оргкомітету, оператор |
Голова журі М.С. Возна оголошує результати І туру |
Оленка |
Таня |
Юра Вишнівецький |
Юля , ТЗОШ №14 |
Мар'яна Ситник, ТЗОШ №14 |
.
Немає коментарів:
Дописати коментар