Привіт, друзі. Повторюємо дії із звичайними дробами.
А саме:
-щоб додати ( або відняти) два дроби із однаковими знаменниками, додаємо ( віднімаємо) їхні чисельники, а знаменник залишаємо той самий;
- щоб знайти дріб від числа, число ділимо на знаменник ( дізнаємось, скільки припадає на 1 частину) ,одержаний результат множимо на чисельник;
-щоб знайти дріб за значенням його дробу, значення дробу ділимо на чисельник ( дізнаємось, скільки становитиме одна частина), а тоді одержаний результат множимо на знаменник.
- з неправильного дробу завжди можна виділити цілу частину, поділивши чисельник на знаменник. тоді отримана неповна частка буде цілою частиною мішаного числа, а остача -чисельником дробової частини. Знаменником дробової частини є знаменник неправильного дробу;
- неправильний дріб, у якого чисельник дорівнює знаменнику, рівний одиниці.
Розглянь вправи та задачі і запиши їх у зошит.
Задача 1.
Хлопчик-Мізинчик у чоботях -скороходах за 3 години подолав 1590 км. За першу годину він пройшов 15/53 цієї відстані, за другу годину - 25/57 решти. Скільки км він пройшов за третю годину?
Задача 2
У суботу Михайлик прочитав 3/8 книжки, у неділю- ще 36 сторінок. Скільки сторінок у книжці, якщо Михайлику залишилося прочитати 1/8 книжки?
Після того, як ти опрацював матеріал уроку, виконай тест за посиланням САМОСТІЙНО
https://onlinetestpad.com/ua/testview/757524-zvichajni-drobi-matematika-5-klas
Будь уважний при проходженні тесту. роби записи у зошиті. Після завершення не забудь заповнити поле, в якому треба вказати своє прізвище. Зроби скрін екрану з результатом тесту ( так, щоб було видно прізвище) і надішли на вайбер у приват до 12 години 19 травня.
Немає коментарів:
Дописати коментар