середу, 11 грудня 2013 р.

Я люблю "Кенгуру"

Сьогодні я хочу поділитися із своїми читачами творчістю моїх учнів. Але не математичною. Як ви уже знаєте, 6 грудня відбувся Всеукраїнський етап Міжнародного конкурсу "Кенгуру", у якому взяли участь 138 учнів нашої школи. Так от після закінчення конкурсу ми запропонували дітям маленьке домашнє завдання (зазвичай домашніх завдань на конкурсах не задають) - написати твір "Я люблю "Кенгуру". Більшість дітей брали у часть у "Кенгуру" не вперше. А взагалі учні нашої школи розпочали свій "кенгурячий похід"  ще у 2002 році.
Ось що написали наші учасники.



 Настя Гнатюк
 5-Б клас


Конкурс "Кенгуру" - математичний конкурс, який люблять всі діти. А мені він подобається тому, що задачі різні і  цікаві: на логіку, на довжину, на швидкість, і приклади на дії з дужками і без них! Букв у рівнянні нам трапляється багато. На "Кенгуру цікавинок багато є нових. Ось чому подобається конкурс "Кенгуру" мені!











Тамара Іваськів
6-Б


"Кенгуру"- цікава гра,
Я люблю у неї грати.
Хоч і перший раз я тут,
Вже умію розв'язати.
Є немало тут завдань.
Але всі такі веселі,
зрозумілі і грайливі,
І захопливі й цікаві.
І призи, звичайно, є,
незважаючим на місце.
Також нам дають книжки,
Щоб читали їх улітку.
"Кенгуру" - цікава гра.
Тож беріть  у ній ви участь.
Не зважайте на призи,
бо знання  дорожчі будуть.

 І ще один вірш Тамари

"Кенгуру" - не просто гра,
з математики завдання.
Порахуй, зроби рівняння.
І одержиш розв'язання.

Я, коли прийшла на конкурс,
Взяла в руки ці завдання.
То поринула в пригоди
Разом з Кенгуру завзятим.

Ми ходили з ним у сад,
В зоопарку побували,
В морі плавали не раз.
Лабіринтами блукали.

Хоч завдання не прості,
Але дуже вже веселі.
А призи - дають усім,
Спробуйте ви свої сили!

"Кенгуру" - цікава гра,
Тож беріть усі в ній участь.
Приз у грі не головне.
 Головне - знання , мій друже!

Піх Діана. 5-Б 

Мені подобається брати участь у "Кенгуру", тому що там багато цікавих завдань. Доводиться прикласти немало зусиль, щоб їх розв'язати. А ще ми повторюємо і застосовуємо те, що вчили на уроках математики. Мені дуже подобається цей конкурс!

 Світлана Хмарук. 5-Б


"Кенгуру" - не просто конкурс,
В нім забави радісні.
В нім на логіку задачі
Та завдання не прості.
У світ казки поринаєм
 З Кенгуру і Ласуном,
З Мудрагеликом й Хитруном.
Там задачі не прості.
 Над ним подумати треба.
З хитринкою вирази всі,
 З картинкою кожна задача.
Червона Шапочка вже пиріжки
 Несе своїй бабусі хворій,
 Тут коник скаче у траві
 І Веселун прикраси на ялинку робить.




Немає коментарів:

Дописати коментар