пʼятницю, 31 травня 2019 р.

Ну от, пролунав сьогодні і для моїх діток останній шкільний дзвінок. Востаннє…



Ну от, пролунав сьогодні і для моїх діток останній шкільний дзвінок. Востаннє… «Щоб не плакать, я сміялась…»
P.S.Дорогі мої , ви сьогодні питали мене,чому я не плачу (зазвичай на святі останнього дзвоника усі плачуть – діти, батьки , вчителі). Навіть не знаю, що вам сказати, дорогі мої. Можливо тому, що сьогодні я бачила щасливі ваші обличчя, ваші і ваших рідних, найдорожчих батьків. Адже сьогодні ви прощались із дитинством, школою (це справді трішки сумно, адже дитинство не повертається). Але у вас попереду – юність, така незнана, прекрасна! Сум помаленьку розтане, як ранковий туман, залишаться лише гарні, теплі спогади про шкільне життя, про друзів, про вчителів. Сьогодні ви танцювали з батьками шкільний вальс, а я тішилася, дивлячись на вас. Які ви чудові! Дорогі мої, любіть своїх батьків, бережіть іх.
Ми зібрались у класі на наш останній урок. Родиною. За цих сім років ми стали справді родиною. Щасливою!
Тож не сумуйте! Усміхайтесь! Радійте життю!
Я люблю вас, 11-А!
А завтра ми зустрічаємось о17.00 у школі!

















Усі світлини тут:https://www.facebook.com/lelitka.lelitka/media_set?set=a.2079055275553808&type=3&uploaded=58

2 коментарі:

  1. Столько вышивки на одежде! Красиво. Но такие вольности же не могут быть школьной формой. Или на последний звонок допустимо все?..
    Мне интересно, так как через год сама выпускаю...

    ВідповістиВидалити
  2. Галина Станиславовна! У нас это не вольности. У нас каждая школа, дети, родители на первый и последний дзвонок , а также на государственные праздники , религиозные одевают украинскую традиционную одежду, или в современном решении. Школьная форма- повседненвная одежда. Но не во всех школах обязательная, не во всех школах одного цвета. Вот такое буйство красок и настроения! С окончанием учебного года Вас! Мы - уникальные! Чего и вам всем желаем.

    ВідповістиВидалити