четвер, 24 травня 2018 р.

Останній урок математики у п'ятикласників. Ми любимо математику!

От і закінчився перший навчальний рік 5-класників у середній школі. Яким він залишиться у спогадах у кожного з цих милих хлопчиків і дівчаток? Про це вони написали мені листи, але, звісно, я не скажу вам, про що ці дитячі сповіді. Лише одне, що я можу точно сказати, це щирі слова, побажання, жалі, як я обов'язково врахую, аби не розчарувати їх.Математика - важкий предмет. І, зрозуміло, що після початкової школи не в одного виникла думка:"Я не справлюсь". Але , дорогі мої, ви справились. Ви старались, хоча не все і не завжди виходило. Тож, якщо ви отримали в кінці 5-го класу не зовсім те, на що сподівались. то не є привід для того. щоб опускати руки, а поштовх до праці ( а математика - це важка але, повірте, цікава праця). Ще трішки постаратись, і успішно буде подолана ще одна сходинка до вашої мети.
Ви були великі молодці! 
Ви брали участь у Міжнародному математичному дистанційному  конкурсі "Олімпіс" і досягли чудових результатів. А ще спробували свої сили у 32 Міжнародному чемпіонаті з розв'язування логічних задач.

Тож гарно відпочиньте, наберіться сил за літо і - за математику. 
Ви ж насправді любите математику, чи не так?














Немає коментарів:

Дописати коментар