вівторок, 23 лютого 2016 р.

Однокласники



Зустрів одного разу багатий чоловік жебрака і впізнав у ньому свого колишнього однокласника.
- Пощастило тобі, - сказав йому жебрак, - у тебе все є, а я голодую й ночую під відкритим небом. Але ж наш учитель любив мене набагато більше , ніж тебе. Він задавав  тобі неймовірно складні завдання, а мене звільнив від усіх навантажень.
- Так, ти правий, --мовив багатий, з жалем позираючи на товариша. - Учитель любив тебе. тож робив так, як ти його просив. Але саме його найскладніші завдання й навчили мене тому, як забезпечити своє майбутнє життя.





Хто куди веде

Гетера Каллісто сказала Сократу, що варто лише захотіти. і вона переманить до себе всіх його учнів. У той час як йому не під силу зробити це з її друзями.
- Звичайно, відповів філософ, - ти ведеш легким спуском, а я змушую підніматися до вершин чеснот, що дуже важко і незвично для багатьох.

Немає коментарів:

Дописати коментар