пʼятницю, 27 лютого 2015 р.

Витинаю мрії крила...




У кожного  є мрія...  І кожен хоче, щоб вона обов'язково здійснилась. А щоб мрія здійснилась, вона повинна бути крилатою. Крила теж бувають різні - великі і маленькі, пташині і метеликові. Але всі вони - летючі... І всі вони несуть дитячі таємні мрії у небесну блакить. І тоді ці мрії обов'язково збуваються. Володя розповідав, що чув легенду про те, що коли нашептати метеликові свою найзаповітнішу мрію, він понесе її до неба. Метелик уже не повернеться, а мрія здійсниться. Красива легенда... Треба тільки повірити у свою мрію, і вона стане дійсністю. Адже "все, що існує на світі, колись було мрією", - казав К. Сендберг. І якщо хочеш, щоб мрія збулася, борися за неї, дай їй крила.
Про що мріють сьогоднішні діти, зокрема мої семикласники?
-"Я мрію бути щасливою".
-"Моя найзаповітніша мрія - щоб закінчилась війна і всі жили щасливо".
-"Я мрію, щоб в Україні був мир і всім добре жилося".
-"Я мрію подорожувати по різних країнах".
-"Я мрію побувати у Європі".
-"Я мрію, щоб усі були здорові і був мир".
...
Діти XXІ століття мріють про мирне небо над своєю Україною...Про це вони написали на витинанкових  крилах своїх мрій.

Пам'ятай:

"Кожна мрія тобі дається разом із силами, необхідними для її здійснення. Однак тобі, можливо, доведеться для цього 
потрудитися ". Річард Бах












Немає коментарів:

Дописати коментар