суботу, 5 вересня 2020 р.

Заслужені нагороди моїм юним математикам і підсумки математичного літа

 Привіт усім!  З початком навчального року! І почнемо його з приємного! Неприємного і так вистачає...

Нарешті дочекалися відзнак за участь у весняній сесії дистанційного конкурсу "Олімпіс-2020".Про результати я уже писала у кінці навчального року. 

Я пишаюся своїми учнями. У "Олімпісі" вони беруть участь уже кілька років поспіль, і завжди - успішно. Найбільше тішуся їхніми здобутками  з математики. 

Ось вони, мої переможці! Молодці! 










Але це ще не все. Доки більшість дітей відпочивали , наш Роман Лещук взяв участь у ІІІ Всеукраїнській олімпіаді з математики для учнів 5-7 класів під егідою Київського національного університету імені Т. Шевченка, показав добрий результат за що був відзначений іменним дипломом.  А на день файного міста Тернополя отримав стипендію в галузі математики від мера міста С. Надала. Молодець, Романе! 


 А ще влітку п'ять тижнів поспіль працювала математична онлайн-школа МАН  "Математичне літо" , яку успішно закінчили Роман Лещук і Артем Костюк. Щотижня учасники (а їх було близько 300 зі всієї України) слухали цікаві лекції з математики, виконували завдання і квізи. Серед спікерів - доктор фізико-математичних наук, дослідниця внутрішніх хвиль океану, завідувачка лабораторії прикладної математики Національного центру МАН Катерина Терлецька.  В результаті було 80 переможців, в число яких ввійшли і Артем з Романом. Вони отримали подарунки.

 А дивіться -но на світлини! Які мої діти чудові, щасливі! Всі - мої!  Ще не всі - Алнки Кривик нема, бо ще у школі не було. З понеділка тут буде і її світлинка! Ще спробуйте сказати, що математику можна не любити!

Дорогі мої! Хай цей рік  принесе усім нам лише позитивні емоції, нові здобутки, перемоги. Разом ми все подолаємо!

Немає коментарів:

Дописати коментар