неділю, 14 жовтня 2018 р.

QR -квест на уроці математики в 11-А

Минулої середи в 11-А відбувся незвичайний урок математики. Справа в тому, що його провела наша випускниця студентка фізико-математичного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка Ірина Мандзюк.
 Наразі Ірина навчається у магістратурі. Тема її магістерської роботи - висвітлення використання QR -кодів у роботі вчителя,   зокрема-  вчителя математики.  Коли Іра запропонувала мені спробувати провести урок у формі QR -квесту, я відразу погодилась, оскільки для мене - це нове, невідоме ( я чула, читала, але сама не пробувала). І не пошкодувала.

QR -квест став несподіванкою для моїх учнів. На початку Ірина розповіла про можливості, які відкривають застосування  QR -код технології у різних сферах бізнесу, нашого життя. Їх використання абсолютно безкоштовне, вони є новим витком інформаційної революції.Ірина розповіла про різні сервіси, з допомогою яких можна згенерувати  QR-коди.
Крім того, в інтернет-мережі можна знайти багато програмних  QR-сканерів ( додатків) для мобільних телефонів.

Після цікавої інформації одинадцятикласники розшукували  заховані у класі QR-коди, які потім спрямовували їх до   завдань, котрі необхідно було виконати. Діти успішно знайшли 11 QR-кодів і розв'язали завдання.
Емоції зашкалювали! Байдужих не було! Це справді діяла команда! Молодці! Усі були задоволені. Знаєте, я побачила своїх дітей такими. якими їх раніше не бачила! 
Іринко! Дякую тобі! 


















А Максим нас здивував! Молодець!












Немає коментарів:

Дописати коментар