суботу, 9 квітня 2016 р.

Звітна конференція учасників експедиції РУМ "Моя земля - земля моїх батьків" та "Моя Батьківщина - Україна"

8 квітня 2016 року відбулася Підсумкова учнівська конференція учасників експедицій Руху учнівської молоді "Моя земля - земля моїх батьків" та конкурсу пошукових та науково-дослідницьких робіт Всеукраїнської експедиції учнівської молоді "Моя Батьківщина -Україна". Гостей , учасників конференції приймала наша рідна 19-а школа.  Мої восьмикласниками були не лише господарями, але й учасниками. Адже вони презентували свою роботу у напрямі "Духовна спадщина мого народу".  Тема робота представленої на конкурс "У серці  її була любов до Бога і України" про нашу краянку Стефанію Париллє. Робота зайняла перше місце на міському етапі і стала лауреатом на обласному.  З презентацією виступили Володя Кіляр і Юля Гейна.



Учасники конференції




 А 24 березня ми презентували результати нашого проекту для мешканців і гостей міста у бібліотеці №4 для дорослих, що на Бульварі Данила Галицького. На зустріч прийшли відомі люди Тернополя .


Фото на згадку  






Карта Тернопільщини, яку вишивали наші попередники - дівчата з 11-Б (2012 рік випуску)



 Докладний звіт про Конференцію тут

http://niuniatl.blogspot.com/2016/04/5-2016-19.html

Немає коментарів:

Дописати коментар