понеділок, 29 липня 2013 р.

Давайте познайомимось

Доброго дня усім, хто завітав на мою сторінку у блогопросторі. Я - Галина  Михайлівна Дудар, вчитель математики із файного міста Тернопіль, що на заході нашої України.
Народилась  тут, на Тернопіллі. У 1978 році закінчила Тернопільську середню школу №17 . Ще під час навчання у школі знала, що буду вчителем. Щоправда, не думала, що саме вчителем математики. Майже до останнього дня навчання у школі мріяла бути вчителем початкових класів -"першою вчителькою". Мабуть тому, що через усе своє життя я пронесла любов до своїх перших вчителів Носик Ніни Андріївни та Габ Ганни Семенівни із міста Ніжин на Чернігівщині , куди у далекому 1968 році закинула доля нашу сім'ю. У 1971 році ми повернулись у Тернопіль, на свою маленьку батьківщину, тож далі навчання я продовжила саме тут, у місті, котре назавжди стало мені рідним. Я дякую Богу, що у моєму житті було і є багато хороших вчителів, зокрема вчителів математики. Серед них першим є мій батько Фіцула Михайло Миколайович.  Саме йому я вдячна за те, що він в свій час переконав мене вчитись саме на вчителя математики, адже й він свого часу закінчив математичний факультет Чернівецького університету. Саме він першим відкрив мені шлях до педагогічної професії.  Тож, успішно закінчивши у 1983 році навчання у Тернопільському педагогічному інституті , я розпочала свою педагогічну діяльність у Тернопільській середній школі №19, де й працюю донині.
Жодного дня я не пошкодувала про свій вибір.
Математика - складний предмет. І, зрозуміло, не всім він дається однаково. Тому завдання, які я  поставила перед собою як вчитель,  це: зацікавити, повірити, навчити, полюбити. Гадаю, що ми разом справимось-учні, вчителі, батьки. І не лише на уроках! Світ навколо такий цікавий! Я хочу,  щоб  мої учні розуміли, що навіть така наука, як математика, насправді не є нудною, щоб  навколишній світ викликав у них захоплення - чи це природа, чи мистецтво,  тощо...
Тридцять літ я йду тією самою стежкою... Тридцять літ я бачу перед собою дитячі оченята, які чекають від мене ...Чого? Любові, розуміння, знань, порад... Я -вчитель, І я - щаслива.



2 коментарі: